Nibol: Hibrit Çalışma Ortamı Yönetimi
Nibol, hem ofis içinde hem de dışında hibrit çalışma ortamlarını yönetmek için tasarlanmış bir uygulamadır. Çalışanlar için esnek çalışma alanı rezervasyonu, toplantı odası planlaması ve ziyaretçi yönetimi gibi özellikler sunarak verimli bir çalışma deneyimi sağlar. Ayrıca, çalışanların meslektaşlarının konumlarını görmelerine olanak tanıyarak iş birliğini artırır ve park yeri rezervasyonları ile kişisel paket bildirimleri gibi pratik işlevler sunar.
Şirketler için ise ofis alanı kullanımını optimize etme ve çalışanların iş birliğini geliştirme imkanı tanır. Otomatik bildirimler sayesinde ziyaretçi ve paket yönetimi basit hale gelir. Nibol, çalışma alanlarını şirket politikalarına göre özelleştirme seçeneği sunarak, hibrit çalışma modelini daha da kolaylaştırır. Uygulama, iş yerinizi daha çevik, verimli ve iş birliğine dayalı bir hale getirmek için ideal bir çözümdür.